Logo Weyond
Telefoon:
E-mail:

De cijfers: waarom je zou moeten doen aan alignment

Al sinds de oprichting van Weyond heb ik geen dag níet nagedacht over alignment.
Waarom?

Iedereen is altijd bezig met plannen maken.

MAAR… het meest frustrerende is als deze plannen uiteindelijk geen werkelijkheid worden. De belangrijkste reden hiervoor is dat deze niet de weg vinden naar de mensen die de strategie moeten begrijpen en waar moeten maken: je medewerkers.

Hoeveel tijd, moeite, creativiteit en energie gaat daarmee verloren.

EN VOORAL… hoeveel tijd, moeite en energie gaat ontstaan als je deze plannen vooral wél tot leven brengt.

Stel jezelf eens de vraag: waar gaat je meeste tijd en energie naar uit? Het ontwikkelen van je strategie of het laten landen en leven van je strategie in de organisatie?

INspiratie 

Alignmentlessen van Wonka

Alignmentlessen van Wonka

Wonka weet ondanks obstakels uit te groeien tot de iconische uitvinder, goochelaar en chocolatier die we kennen uit “Charlie and the Chocolate Factory”. Hoe? Laten we het ontleden…

Zo breng je beweging in een organisatie

Zo breng je beweging in een organisatie

Nadat je strategie af is, is het essentieel om een goed programma te ontwikkelen waarmee je de dialoog in je organisatie kunt stimuleren en faciliteren. Hoe doe je dat?