Logo Weyond
Telefoon:
E-mail:

De cijfers: waarom je zou moeten doen aan alignment

Al sinds de oprichting van Weyond heb ik geen dag níet nagedacht over alignment.
Waarom?

Iedereen is altijd bezig met plannen maken.

MAAR… het meest frustrerende is als deze plannen uiteindelijk geen werkelijkheid worden. De belangrijkste reden hiervoor is dat deze niet de weg vinden naar de mensen die de strategie moeten begrijpen en waar moeten maken: je medewerkers.

Hoeveel tijd, moeite, creativiteit en energie gaat daarmee verloren.

EN VOORAL… hoeveel tijd, moeite en energie gaat ontstaan als je deze plannen vooral wél tot leven brengt.

Stel jezelf eens de vraag: waar gaat je meeste tijd en energie naar uit? Het ontwikkelen van je strategie of het laten landen en leven van je strategie in de organisatie?

INspiratie 

Praatplaat: meer dan een poster

Praatplaat: meer dan een poster

Een praatplaat is een aan populariteit winnend middel om complexe informatie en strategische plannen over te brengen op de doelgroep. Hoe maak je een goede praatplaat?