De muziek-in-de-zorg toolkit!
Op maat gemaakte muzieklijsten uit de jaren 50-75 voor ouderen en mensen met dementie.
Take your pick uit de lijsten die speciaal zijn samengesteld voor ouderen én mensen met dementie bijvoorbeeld:
– 🎄Nostalgische kersthits
– 🦜Rustgevende natuurgeluiden
– 🥘Gezellige restaurantgeluiden
– ☺️ Populaire hits rustig karakter
– 🕺🏼Meezingers die de boel opzwepen
– 🥁Afrikaanse tunes uit de vroegere jaren
Samen met MassiveMusic en GideonsB ontwikkelden we een tijdje geleden ‘de Muziek in de zorg Toolkit’.
Een toolkit op 1 A4 die zorg- en welzijnsmedewerkers helpt om muziek en geluid in te zetten in hun omgeving: een woongroep, afdeling, een restaurant, activiteitenruimte of openbare ruimte. Maar ook heel geschikt voor mantelzorgers die muziek thuis willen inzetten voor hun naaste met dementie.
Direct gebruiken?
-> Via Spotify: download deze flyer via onderstaande link en scan de QR codes
-> Via YouTube: https://lnkd.in/e6nCFWXq
Wil je een set flyers ontvangen voor op jullie locatie of voor naasten/mantelzorgers?
Stuur ons een mail naar hallo@weyond.nl, dan sturen we het zo snel mogelijk naar je toe.
Komend jaar zet het Gideon’s B collectief in op het realiseren van doorbraken op dit onderwerp.
INspiratie
Hoe Innocent Drinks laat zien dat co-creatie loont
Bijna 25 jaar geleden stond de nu succesvolle Innocent Drinks met een kraampje op een festival. Twee simpele dingen die zij doen om klanten te betrekken.
Hoe Lego de connectie met hun doelgroep weer terugvond
Het ging slecht met Lego, maar zij hervonden connectie met hun doelgroep en kwamen uit de crisis. Hoe deden ze dat?
Strategie-introductie: Meer dan een eenmalig evenement
Gemiddeld 50% van de medewerkers kent de strategie van de organisatie niet. Hoe introduceer je een strategie in de organisatie?