Logo Weyond
Telefoon:
E-mail:

Op de wc gebeurt het

Al minimaal een jaar hangt deze poster op de toiletten van Careyn.

Ik denk erg impact vol om verschillende redenen:
📢 De inhoud van de boodschap sluit aan op de belevingswereld en behoefte van de medewerker. De cijfers liegen er niet om: niet alle zorg medewerkers kunnen rondkomen en hebben te kampen met veel stress.
🚽 De boodschap is er één die je privé aan de medewerker wilt delen, de plek is daarmee dus ook slim gekozen.
✔️ Alle bezwaren om geen gebruik te maken van de interventie worden weggenomen.
🛠️ Er wordt veel aandacht besteed aan de uitdaging en er worden direct laagdrempelige oplossingen/ handvatten aangeboden.

Wil je meer ideeën op doen over soorten interventies en hoe je deze vormgeeft? Op 23 april geven we een online webinar: Zo breng je mensen in beweging: de kracht van interventies.

✏️ Klik hier om je direct in te schrijven.

INspiratie 

De dag die je wist dat zou komen

De dag die je wist dat zou komen

We zien dat organisaties na het afronden van hun strategie één of een paar momenten kiezen om hier aandacht aan te besteden. En dan de verwachting hebben dat de strategie daarmee geland is en gaat leven. Niets is minder waar…