Logo Weyond
Telefoon:
E-mail:

De nieuwjaarsborrel

De nieuwjaarsborrel: vertel niet wat je gaat doen, maar wat je hebt bereikt.

Zo na de zomer gaan organisaties zich voorbereiden op de evenementen van het komend jaar. Zoals bijvoorbeeld de befaamde nieuwjaarsborrel.

Voor veel organisaties is dit vaste prik om toekomstplannen te delen. Maar er zijn zo veel redenen waarom dit niet het ideale moment is (check de swipe, need I say more?).

Wat kun je dan wel doen?
Want dit is wél een moment dat iedereen bij elkaar is.

Denk eens na over andere manieren waarop je de aandacht kan vestigen op waar je naar toe wil, ZONDER te vertellen waar je naartoe wil.

Een hele mooie manier is het vestigen van aandacht op wat jullie in de organisatie hebben bereikt het afgelopen jaar. Belicht prestaties die in lijn zijn met de toekomstvisie.
Dit is hét perfecte moment om medewerkers in het zonnetje te zetten. En wanneer je dit doet… krijg je automatisch de aandacht van andere medewerkers.

Succes met de voorbereidingen 😊.

INspiratie 

Zo breng je beweging in een organisatie

Zo breng je beweging in een organisatie

Nadat je strategie af is, is het essentieel om een goed programma te ontwikkelen waarmee je de dialoog in je organisatie kunt stimuleren en faciliteren. Hoe doe je dat?

Het succes van een organisatie als community

Het succes van een organisatie als community

In 2012 begon tiener Ben Francis in zijn garage een nieuwe fitness-kledinglijn. Wat kunnen organisaties leren van Gymshark? Hoe bouw je aan een organisatie als community?