De nieuwjaarsborrel
De nieuwjaarsborrel: vertel niet wat je gaat doen, maar wat je hebt bereikt.
Zo na de zomer gaan organisaties zich voorbereiden op de evenementen van het komend jaar. Zoals bijvoorbeeld de befaamde nieuwjaarsborrel.
Voor veel organisaties is dit vaste prik om toekomstplannen te delen. Maar er zijn zo veel redenen waarom dit niet het ideale moment is (check de swipe, need I say more?).
Wat kun je dan wel doen?
Want dit is wél een moment dat iedereen bij elkaar is.
Denk eens na over andere manieren waarop je de aandacht kan vestigen op waar je naar toe wil, ZONDER te vertellen waar je naartoe wil.
Een hele mooie manier is het vestigen van aandacht op wat jullie in de organisatie hebben bereikt het afgelopen jaar. Belicht prestaties die in lijn zijn met de toekomstvisie.
Dit is hét perfecte moment om medewerkers in het zonnetje te zetten. En wanneer je dit doet… krijg je automatisch de aandacht van andere medewerkers.
Succes met de voorbereidingen 😊.
INspiratie
Iedereen kan participeren in strategieontwikkeling
Iedereen kan participeren in strategieontwikkeling. Samen met Ons Tweede Thuis maakten we het mogelijk dat iedereen die wil participeren dat kan.
Webinar: de kracht van interventies
Ontdek de kracht van interventies om medewerkers te betrekken bij jouw strategie. Volg ons webinar en breng je organisatie beweging!
Alignmentlessen van Wonka
Wonka weet ondanks obstakels uit te groeien tot de iconische uitvinder, goochelaar en chocolatier die we kennen uit “Charlie and the Chocolate Factory”. Hoe? Laten we het ontleden…