Wat het verschil gaat maken in onze maatschappij
Dit vind ik echt heel tof en hier kan elke (zorg)organisatie van leren!
Wat ik eruit haal:
🎯 sterk staaltje doelgroepgerichte voorlichting (bewezen interventie)
🎯 door- en voor de doelgroep
🎯 geen zorgtaal maar mannentaal
🎯 empowerment van gelijkheid mannen en vrouwen
🎯 thuis, zelf en digitaal #wozo
🎯 juiste zorg op de juiste plaats #jzojp
🎯 integrale zorg (ervaringsdeskundigen, verloskundige, psycholoog en relatietherapeut) #iza
🎯 aandacht voor postieve gezondheid
Ik vind dit echt een schot in de roos.
Wat vind jij?
Dit gaat echt een verschil maken voor jonge ouders en baby’s in onze maatschappij.
INspiratie
Vertel niet wat je gaat doen, maar wat je hebt bereikt
Voor veel organisaties is de nieuwjaarsborrel vaste prik om toekomstplannen te delen. Maar er zijn zo veel redenen waarom dit niet het ideale moment is. Wat kun je dan wel doen?
Durf jij je (regio)strategie op Linkedin te gooien voordat ie af is?
Over het algemeen wordt een (regio)strategie pas gedeeld als ie af is. Als de makers het eens zijn over alle punten en komma’s. Maar wat als je de conceptversie, na slechts één feedback ronde, op LinkedIn gooit?
De cijfers: waarom je zou moeten doen aan alignment…
Al sinds de oprichting van Weyond heb ik geen dag níet nagedacht over alignment. Waarom? Iedereen is altijd bezig met plannen maken. MAAR… het meest frustrerende is als deze plannen uiteindelijk geen werkelijkheid worden.